Kvalitet og Arbejdsmiljø

FINSØ A/S’ kvalitetspolitik er:

  • Vi vil med udgangspunkt i vores kunders ønsker og forventninger, etablere en ordreafvikling der sikrer at kundens krav opfyldes, med hensyn til kvalitet og leveringstid.
  • Vi vil sikre, at FINSØ’s medarbejdere er informeret om kundernes krav og forventninger, så de i videst muligt omfang er i stand til at kontrollere kvaliteten af eget arbejde.
  • Vi vil opretholde en kvalitetsstyring, der er omkostningseffektiv og opfylder DS/EN ISO 9001:2008*

 

Dette opnås via:

  • Tæt dialog med kunden, så vi sikrer at kunden modtager den rette kvalitet til tiden, hver gang.
  • Opsamling og bearbejdning af feedback fra kunden, med henblik på løbende optimering af processer og kvalitetsforbedring.
  • Etablering af Lean produktionsprocesser, for at opfylde kundernes forventning om hurtig levering, til tiden, til konkurrencedygtige priser.
  • Løbende efteruddannelse af medarbejderne.
  • Årligt at opsætte kvalitetsmål, baseret på firmaets kvalitetspolitik, og arbejde målrettet efter at opnå disse, ved opstilling af kvalitetshandlingsplaner. Eksempler på kvalitetsmål er kundetilfredshed, opnået effekt af gennemført efteruddannelse, omkostninger til afvigelser m.v.

*Afgrænsning af scope for certificering:

Virksomheden er certificeret efter DS/EN ISO 9001:2008, med fritagelse for kapitel 7.3 Udvikling og konstruktion, da alle kundeordrer er specificeret af kunden.

UK ISO9001_COL

 

 

FINSØ ISO 9001 certifikat

 

Arbejdsmiljø ved FINSØ A/S:

Vi arbejder målrettet med kontinuerlig forbedring af arbejdsmiljøet i alle afdelinger i virksomheden.

Indsatsen blev honoreret med Arbejdstilsynets grønne smiley ved deres sidste besøg, i efteråret 2015.

 


Få et uforpligtende tilbud

Hos FINSØ er der fokus på kundernes ønsker og forventninger til fremstilling
af netop deres produkt og vi er altid klar til at få en snak om netop dine idéer.

Ring til os på +45 7471 0757

eller send en mail